"میخواهیم درباره کیهو عضو پی‌وان‌هارمونی به شما اطلاع بدیم.

کیهو از دوران مدرسه ش در کانادا طرفدار کیپاپ بوده؛ در آن زمان او با هفت نفر از دوستانش که به صورت آنلاین آنها را میشناخت، فن اکانتی در شبکه های اجتماعی راه اندازی کرد.
این اکانت فقط به فعالیت های کیهو و همان دوستانش محدود شده و پسووردش رو با آنها به اشتراک گذاشته و در نهایت اواخر سال ۲۰۱۷ هم بسته شده.
از آن موقع به بعد، او دیگر از شبکه های اجتماعی استفاده نکرده. برخی از پست هاى مشکل ساز که اخیراً به موضوع مهمی تبدیل شدند توسط کیهو نوشته نشدند.
با این حال این تقصیر کیهوست که باید متوجه مشکل اکانت میشد و اقداماتی علیه آن انجام میداد اما موفق به انجام این کار نشد.
ما از همه هنرمندانی که تحت تأثیر این حادثه قرار گرفتند و از همه ی کسانی که آسیب دیدند، عذرخواهی میکنیم.

ادعای نژادپرست بودن کیهو ابداً حقیقت ندارد. او بعنوان یک آسیایی در آمریکای شمالی بزرگ شده و بیش از هرکسی روی مسئله ی نژادپرستی حساس است و میداند که این مسئله ای است که نباید اتفاق بیفتد. 
یکی از منتشرکنندگان که به این موضوع خاص اشاره کرده، پست های مخربی رو بر اساس احساسات شخصی نسبت به کیهو نوشته و پس از اطمینان از درست نبودن، اون فرد تأیید کرد که پست ها را پاک کرده. 
کیهو با احترام به هنرمندان کیپاپ برای خواننده شدن تلاش میکند و تمام آرتیستهای کیپاپ الگوی او هستند. 
ما امیدواریم که سو تفاهم هایی که حقیقت ندارند هرچه زودتر بر طرف شوند و از شما میخواهیم که شاهد رشد او، بعنوان هنرمندی بالغ تر باشید."


نامه‌ی منتشر شده از کیهو در رابطه با پاسخش درمورد شایعات اخیری که منتشر شده.

"سلام کیهو عضو پی‌وان‌هارمونی هستم.

میخوام اول و در درجه نخست درباره ی موضوعی که چند روز اخیر پیش اومد عذرخواهی کنم.
اسکرین شات های منتشر شده ی زیادی از اکانت توییتر سال های پیشم وجود داره.
من میخوام اعتراف کنم و بار دیگه از تمام کسانی که به این خاطر آسیب دیدن عذر خواهی کنم.
صاحب اکانت و کسی که اکانت رو راه اندازی کرد من بودم؛ به دلیلی، این موضوع اشتباه من بود؛ میخوام اضافه کنم که در گروه چتی که من عضوش بودم ما پسووردهامون رو باهم به اشتراک میذاشتیم و به اکانت های هم دیگه وارد میشدیم و هر از گاهی توییت میزدیم.
اون زمان، اون اشخاص دوستانی صمیمی بودن که من پسوردم رو به اون ها میدادم تا با توییت زدن، مرتب از اکانتم استفاده کنن با این حال من صاحب اکانت بودم و اشتباهم این بود که نمیدونستم چه چیزی توییت و پست میشه و بار دیگه خالصانه عذرخواهی میکنم.

میخوام بگم که من هرگز نژادپرستی نکرده و یا بیانیه ی نژادپرستانه ای درباره ی کسی ننوشتم؛ بعنوان کسی که با رنگ پوستم از اجتماع متفاوتی هستم،  پیچیدگی و جدیت نژادپرستی و تبعیض های نژادی رو درک میکنم. این همچنین شامل تجاوز های کوچک و گناه های فرهنگی دیگه که چهره ی نژادپرستی رو بزرگ میکنه هم میشه.

این یک پیام حقیقی بود که میخواستم بنویسم. باز هم خیلی متاسفم. برای گذشتن از این وضعیت، سخت تر کار میکنم و توانایی هام رو نشون

میدم تا بهتر بشم."


خب حالا دیگه همه مطمئن تر از قبل شدیم که همش حرف مفت بوده :")